עמוד:114

90 : עמוד בס פר 96 – 49הפעילויות בעמודים עוסקות בסימן הכפול המתאר . מספרים בין לבין פעילויות אלה מאתגר ות עבור חלק מ התלמידים ולכן אפשר לשקול אם לה ציע לכל התלמיד ים לפתור . עמודים אלה או רק לחלקם מ וצגתפ עילות עם המורה ב לראשונ ה כ תיבה פורמלית של . מספרים בין לב ין : יש כמה מ טרותדיוןל קריאה נכונה של הטענה • הקריאה צריכה . המתמטית יש : האי-שוויוןלהתחיל מא מצע לכתוב מספר שהוא גם גדול . 45וגם קטן מ- 05מ- חזרה על מספרי ם המ תאימ ים• חשוב להזכיר כי . לתנאים אל ה אינם נכללים 45ו- 05המספרים . בטווח המספרים להשלמה מיצו י כל האפשרויות• . המתאימות אם תל מידים יציעו מספרים כמובן ש יש , וחצי 05מעורבים כמו . לקבל זאת אם התלמידים מתקשים להבין את אפשר בכל , הכ תיבה המתמטית פעם לכסות צד אחר ולוודא . שהמספר מתאים , 25אם בוחרים במספר : למשל מכסים בכל פעם השוואה אחרת : ומוודאי ם שה מספר מתאים אפשר להציע לתלמידים הזקוקים לכך להיעזר בלוח לסמן א ת , המאה המחיק הקצוות ול צבוע את : כך , המספרים המתאימים 114 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר