|
|
עמוד:109
10 : עמוד בספר מוקי התוכי מדגים איך נראה הפה של ה בר ווז בכתיבה מתמטית כתיבת , שי מו לב . פורמלי ת הס ימנים ת היה תמיד באמצע בין . ולא בין צי ורים , ביטויים מספריים חשוב להדגיש לתלמידים שאת כמו א ת , הסימנים קוראים . משמאל לימין , ה מספרים מסייעת בתרגול ראשוני 5 פעילות אפשר . של כתיבת הסימן הפורמלי לבקש מהתלמידים לבדוק אם כל הסימנים בפעילות זו הם בכיוון . הנכון מומלץ לבקש מהתלמידים להקריא בקול את ההשווא ות שבפעילות . ול התייחס לקריא ה משנ י הכי וונים ק טן 95וגם 95גדול מ- 64 , למשל . 46מ- התלמידים כותבים את 6 פעילותב . הסימן בעצמם , אם מזהים אצל תלמידים קושי חש וב לבדוק אם הוא נ וגע . להש וואה או לשימוש בסימן אפשר לבקש מ התלמ ידים , למשל להקיף את המספר הגדול ורק אם . לאחר מכן לצייר את הסימן הקושי , אך טעו בסימן , הקיפו נכון . נובע מהשימוש בסימנים 85 109 מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|