|
|
עמוד:107
9 : עמוד בספר משמשתפעילות עם המורה ה דגמי ם בעלי : לה צגת נושא חדש . אות ו המ בנה לשלושת הזחלים יש מכנה שלושתם מורכבים מצבע : משותף אחד החוזר פעמיים ואחריו צבע גם הדגם שעל הגזע מורכב . אחר מצורה החוזרת פ עמיים ואחר יה ה מבנ ה של כל . צורה שונה . םימגדהAAB האלה הוא מ וביל למסקנה כי לדגם של דיוןה הזחלים ולדגם שעל גזע העץ אותו אף שהייצוג שלהם שונה , המבנה דגם הזחלים מוצג על ידי צבע ( ולכן ) ו הדגם שעל העץ על ידי צורה אפשר להסיק ששלוש ת הזחלים . גרים יחד באותו הגזע הצעה להרחבת הפעילות לאחר הדי ון אפשר לבקש מהתלמידים לצייר זחלים א חרים . שהדגמים שלהם בעלי אותו מבנה זחלים המתאימים לגור , כלומר . בגזע העץ שלום הבלש בפעילות זו מבנה הדגם שעל ולכן הזחל שגר , הABB עץ הוא : בו הוא זה 83 ? מה עוד יוצרים זחלים מפונ Iםינופ פעילות יצירה 032דגמים בצורות מנספח ט בעמוד : ציוד פונפונים , דפים חלקים,במדריך זה דבק , צבעוניים : הוראות . מחלקים לכל זוג תלמידים דגם אחד ה תלמידים מדביק ים את הדגם על הדף ויוצרים בעזרת הפונפונים זחלים שו נים . המתאימים לאו תו הדגם , תמונה שמכילה אביזר , בתוך מבנה אומנות התיאור נוצר באופן אוטומטי 107 מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|