|
|
עמוד:165
38 : עמוד בספר יש לאפשר 41 פעילותב לתלמידים להחליט בעצמם אם . להש תמש במשטח ים או לא אפשר להיעזר בדוגמה כדי להסביר פתרון בעל פה בעזרת חיבור העשרות : המבנה העשר וני . וחיבור היחידות היא 42 פעילותבמטרת הדיון להתבונ ן בתרגילי ם ולהסביר כיצד אפשר לקבוע מה הסימן המ תאים : בלי לחשב נמצא 43ה מספרסעיף אב• , 11אם מוסיפים . בשני האגפים התוצאה תהיה גדולה יותר . מהמספר עצמו נמצא 75המספרסעיף ב ב• , 22אם מחסרים . בשני האגפים ה תוצאה תהיה קט נה י ותר . מהמספר עצמו אם . 97ק טן מ- 37סעיף גב• ה תוצאה , 13מחסרים ממנ ו . תהיה קטנה עוד יותר אם . 65גדול מ- 56סעיף דב• ה תוצאה תהיה , 4מוסיפים לו . גדולה עוד יותר מומלץ לדבר על כך 43 פעילותב שמשל ימים מספר הגדול מסכום אך אפשר לומר , שני המחוברים גם שסכום המחובר ים קטן חשוב . מהמספר שיש להשל ים שה תלמידים ידעו להסתכל על . סימן ההשוואה משני הכיוונ ים אפשר להציע 44 פעילותב 61לתלמידים ל בנות את המספר במשטח ים ולבחון את האפשרוי ות . להשלמה 141 165 מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|