עמוד:163

37 : עמוד בספר עם המורה 37 פעילותב התלמיד ים עוסקים לראשונה בין תרגיל חיבורבאי-שוויון . למספר הפעילות מתחילה בפת ירת , בעזרת המשוואה . משוואת חיבור ה תלמידים צריכים להסיק אילו מספרים יתאימו להשלמה כדי . לקבל תוצאה גד ולה או ק טנה י ותר להגיע להכללהה יאמטרת הדיון כי פתרון המשוואה מסייע לפתור ועוד 52כך שאם , האי-שוויוןאת אז כל מספר , 64שווים בדיוק 21 , ייתן תוצאה קטנה יותר 12קטן מ- ייתן תוצאה 12וכל מספר גדול מ- . גדולה יותר מיכל מדגימה את דרך הפתרון גודל . שלה על ישר המספרים הקפיצה הוא המספר החסר ה ייצוג על הישר . במשוואה מאפשר לראות בקל ות שאם כלומר , הקפיצה קטנה יותר , 12משלימים מספר קטן מ- ואם , 64מגיעים למספר קטן מ- כלומר , הקפיצה גדולה יותר , 12משל ימים מספר גדול מ- כלומר התוצאה , 64עוברים את . גדולה יותר אפשר להדגים א ת הרעיונות מעבדת ישרשבדיונים גם בעזר ת . המספרים 139 163 מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר