|
|
עמוד:160
136 : עמוד בס פר משווים בין מספרים 31 פ עילותב . ולא בין ק בוצות מאפשר לש תף 32 פעילותבדיוןה יש . באסטרטגיות שונות לפתרון תלמידים שיבחרו להתחיל מהמספר הגדול או הקטן ולהחסיר בדרך זו ייתכן . 21או לה וסיף שיתקלו ב תרגילים ע ם המרה . שאינם יודעים לפתור יש תלמידים ש ישימו לב לכך שההפרש בין ספרות היחידות וההפרש בין ספרות 2צריך להיות וישלימו , 1העשרות צריך להיות . מספרים בהתאם לכך 160 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|