עמוד:96

72 : עמוד בס פר ה תלמיד ים משל ימים 4פ עילותב מספרים על ישרי מספרים מלאים הם יכולים להיעזר . ו חלקי ים . במספר ה עוקב ובמספר הקודם תלמידים הזקוקים לכך יכ ולים להיעזר בלוח המאה המחיק . שבסוף הספר ? מה בקבוצה המאפיין המשו תף 5פעילותב לכל המספרים בקבוצה הוא שבכולם ספרת העשרות היא לכן המספר המתאים ביותר . 4 . 34לקבוצה הוא ייתכן שיהיו תלמידים , שימו לב אפשר . שיציעו פתרון שונה לקבל פתרונות אחרים כל עוד . הם מנומקים היטב ? מה עוד תולים קחשמIםירפסמ כרטיסי מספרים מנספח ז בע מודים , חבל ואטבי כביסה : ציוד במדריך זה 226 - 228 : הוראות ועל יו תולים את הכרטיסים שעליהם , תולים את החבל בכיתה• אפשר לעבוד בכל פעם על מק טע ( עשרות שלמות לפי הסדר ) . אחר של ישר המספרים מחלקים לתלמידים את שאר הכרטיסים באופן אקראי• . ומבקשים מהם לתלות כל מספר במקום המתאים 96 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר