|
|
עמוד:34
16 : עמוד בס פר משווי ם לראש ונה בין 18 פ עילותב מ וצאים . מספרים ולא בין קבוצות את ההפרשים בין זוגות מספר ים ומכירים תיאורים מילוליים שונים גם בפעילות זו . של הפרש מש תמשים במודל ישר המספרים . לייצוג הש וואה בין שני מספר ים אפשר למ צוא הפרש בין כל שני מספרים נ תונים ולתאר אותו באופן . מילולי אפשר לענות על השאלה : לדוגמה על ידי " ? 8גדול מ- 61בכמה" בצד ) 8 ( כתי בת ה מספר הקטן כתיבת המספר , שמאל של הישר ופתירת , ב צד ימין ) 16 ( הגדול ההפרש בין . 16 – 8 = 8 : התרגיל . 8שני מספרים אל ה ה וא : תיאורים מילוליים המתאימים . 8ב- 8גדול מ- 61• . 8ב- 61קטן מ- 8• . 8הוא 8ל- 61ההפרש בין • נקודת מבט " נקודת מבט"הפעילויו ת בפינת בספר זה מתרגלות העתקה של דגמי ם על גבי רשתות . מסוגים שו נים התלמידים יכולים להש תמש . בעיפרון או בצבעים לבחירתם 34 הערות לעצמי : מדריך למורה | חיבור וחיסור עד 20
|

|