|
|
עמוד:155
33 : עמוד בספר עוסקת בתובנה 19 פעילות מש ימות מסוג זה . מספרית את היכולת , ב ין ה יתר , מפתחות של התלמידים לבקר את הפתרונות שלה ם ולהפעיל שיקול . דעת במהלך הפתרון שה תלמידיםה יאמטרת הדיון יגיעו למסקנה שבתרגילים אלה די לבדוק את ההפרש בי ן העשרו ת כדי לדעת באילו תרגילים התוצאה . 01תהיה גדול ה מ- יפתרו אתתלמידים מתקשים וכך , ה תרגילים ב עזרת משטחים לאחר מכן הם . יזכו לתרגול נוסף יסמנו , יתבוננו בתרגילים ה פתורי ם את התרגילים שה תוצאה שלהם ו ינסו לענ ות על 01גדולה מ- . השאלה שבדיון ה תלמידים מיישמים 20 פעילותב על ידי 91את התובנות מפעילות . כתיבת תרגילים בעצמם אפשר להשתמש בהערכת עמיתים ול בקש מהתלמידים להתחלק לזוגות ולבדוק זה לזה את . התרגילים בתרגילי החיבור 21 פעילותב , הוא אחד החלקים 54המספר . ובתרגילי חיסור הוא השלם ה תלמידים יכולים להיעזר בציור ה משטחים או לבנות את המספר . בעצמ ם בעזרת המש טחים 131 155 מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|