|
|
עמוד:28
10 : עמוד בס פר בעמוד זה ה תלמידים נחשפים מחוסרלראשונה למושגים הם הפרשאת המושג . מחסרו אך כדאי , כבר למדו בשנה שעברה לחזור ולוודא שכל התלמידים . זוכרים את משמעות המושג אפשר לכתו ב על הלוח שישה 8תרגילים שמופיע בהם המספר פ עמי ים , בתפק ידים שונים ב תרגיל פ עמיים , במקום של המחסר במק ום של המחוסר ופעמיים , ההפרש , במקום של התוצאה לבקש מהתלמיד ים לפ תור את : התרג ילים ולקי ים דיון 8באילו מהתרג ילים המספר• המספר שממנ ו , ה וא המ חוסר ? מחסרים 8באילו מהתרג ילים המספר• המספר , הוא המחסר ? שמחסרים 8באילו מהתרג ילים המספר• ? התוצאה , הוא ההפרש היא מטרת הדיון 01פעילותב להגיע עם ה תלמידים למסקנה כ י אם ה מחוסר זה ה בכל ה תרגילים אז ככל ש המחסר יהי ה גדול , ) 17 ( , כך ההפרש יהיה קטן י ותר , יותר . ול הפך 28 הערות לעצמי : מדריך למורה | חיבור וחיסור עד 20
|

|