עמוד:27

4 : עמוד בספר מומלץעם המורה פעילותלפ ני ה לדון עם התלמידים בשאלה כיצד 15 – 6 = פותרים את התרגיל ולשמוע מהתלמידים הצעות לדרכי . פתרון שונות בפעילות מו צגות שלוש בעזרת תובנה : דרכי פתרון " צ יור בקיצור"בעזרת , מספרית . ובעזרת ישר המספרים בציור בקיצור בשלב : שימו לב , 15 , הראשו ן מי יצגים את השלם יש לצ ייר דסקיות ובשלב השני שיהיהכדי 5בודדות בתוך פס ה- . דסקיות 6אפשר לסמ ן להמחשת הציור בק יצור מומלץ פסים ודסקיותמעבדתלהיעזר ב . תבנית ותרגיל – 9 27 מדריך למורה | חיבור וחיסור עד 20

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר