|
|
עמוד:150
126 : עמוד בס פר מ ומלץ ש התלמ ידים 8 פ עילותב ישתמשו ב משטחים לפ תר ון כדי לחזק את הבנת , התרגילים תלמידים . המבנה העשרוני ללא משט חיםשי ודעים לפתור אינם חייבים לבנות את כל . התרגילים עוסקת בת ובנה 9 פ עילות משימות מסוג זה . מספרית את היכולת , בין היתר , מפתחות של התל מידי ם לבקר את הפתרונות שלהם ולהפעיל שיקול . דעת ב מהלך הפתרון שהתלמיד יםה יאמטרת הדיון יגיעו למסקנה שבתרגילים אלה די לבדוק את סכום היחידות כדי לדעת באילו תרג ילים ספרת . 6היחידות של התו צאה תהיה י פתרו אתתלמידים מתקשים וכך , ה תרגילים ב עזרת משטחים לאחר מכן הם . יזכו לתרגול נוסף יסמנו , יתבוננו בתרגילי ם ה פתורי ם את התרגילים שספרת היחידות וינסו 6של התוצאה שלהם היא . לענות על השאלה שבדיון : שאלות נוספות שאפשר לשא ול באיל ו תרג ילים ספרת היחידות של ? 5 ? 8 ? 4ה תוצאה היא 150 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני
|

|