|
|
עמוד:204
176 : עמוד בס פר באו מדןעוסקות 20 ו- 19 פעילויות אורכים בהשוואה ל פר יט שאורכו . ללא שימוש בכלי מדידה , נתון הסרטוט מדגים את יחסי האורך ורוחב בפעילות 91גובה בפעילות ( וכך , בין הפריטים במציאות ) 20 אפשר להסיק מה בערך האורך של . הפריטים המבוקשים עם 19 פעילותבמטרת הדיון היא לש תף בדרכ ים שבהן המורה ה עריכו ה תלמידים את הגובה של חשוב להנ חות אות ם . ה עציץ . להש תמש בביטויי השוואה : דוגמאות להסברים ולכן אינו , ה עציץ נמוך מהגדר• . מ"ס 07יכ ול להי ות בגובה העציץ מגיע כמעט לא מצע• מ "ס 01ולכן , הגובה של הגדר מ "ס 04ה ם מעט מדי ו- . מתאימים , בהתאם להסברים שע ולים בד יון התלמידים צריכים לה בין שגו בה . החמנ ית הוא מעט יותר מהגדר לכן אם תלמיד יאמר שהחמנית ושגובהה הוא למשל , גבוהה יותר חשוב לשאול אותו ואת , מ"ס 100 שאר התלמידים אם המידה . הגיונית 204 הערות לעצמי : מדריך למורה | מדידות אורך
|

|