עמוד:143

27 : עמוד בספר הדרך היעילה למנו ת 3 פעילותב את הפרחי ם משתנה בהתאם . לסידור הפרחים בערוגה ה ינה אפשר ויות למני יה י עילה בכל : אחד מהסעיפים מ ניית שור ות מלאות : סעיף א• . והוספת הפרחים הבודדים מ ניית טורים מלאים : סעיף ב• . והוספת הפרחים הבודדים ה תובנה שאם בכל : סעיף ג• 2ו חסרים , 001הלוח יש אז הכמות המתאימה , פרחים . 89היא מנייה של הטורים : סעיף ד• . 5המלאים או שורות של בכל אחד מ הסעיפי ם יש אפשרויות מומלץ לבקש מהתלמידים . נוספות . לשתף בדרכי המנייה שלהם שאלות נ וספות אפשר לבקש מהתלמיד ים לה ער יך יש 3ערוגו ת יחד ב פעילו ת 2באילו כולל ( פר חים 001פחות מ- ) . הסעיפים שבעמוד הבא 119 143 מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר