עמוד:199

8 : עמוד בספר חשוב להדגיש 13 פעילותב לתל מידים כי המפה היא ציור והילדים לא , מוקטן של המציאות יצעדו במציאות מסלולים שאורכם אך א ם במפה , סנטימטרים בודדי ם מסלול א חד ארוך או קצר יותר . כך יהיה גם במציאות , מאחר היא לקרוא אתמטרת הדיון לאתר בה מסלולים נוספים , המפה ולהשוו ת בין אורכים של מסלולים השאלה . שונים לאותה הנקודה השלישית בדיון מכוונת לכך שהמסלול הקצר ביותר מהכניס ה . לכל אחד מהילדים יהיה קו ישר הצעות להרחבת הפעילות מבקשים מהתלמידים לסרטט• , מסלול נוסף לערוגה של כל ילד ולקבוע , הש ונה מהמסלול הנתון . מה המסלול הקצר מהשניים , יש כמה אפשרויותסעיף בב• ואפשר ל בקש מהתלמידים לסרטט את המסלול הקצר . ביותר 171 199 מדריך למורה | מדידות אורך

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר