עמוד:130

106 : עמוד בס פר נעזרים בתרגיל כדי 6 פ עילותב בין ייצוג המספר ב משטחיםקשרל בין משמעות ערך הספרה במספר ו ופירוק המספר לפ י המבנה . העשרוני ? מה עוד העצהIםיבלשמ STEM לפ עילות נוספת משטחי יחידה ומשטחי עשרת וכרטיסי , במדריך זה 132כרטיס י בנייה מנספח י בעמוד : ציוד מדריך זה 228 – 622מספרים מנספח ז בעמודים : הוראות ) . עץ / בית / מכונית / חללית ( ה תלמידים בוחרים כרטיס של עצם שהם רוצים לבנות• . וכל התלמיד ים מגריל ים מספרים , מניחים את כרטיסי המספר ים כשפניהם כלפי מטה• כל תלמיד צריך לבנו ת את העצם שבחר בעזרת המשטחים המתאימים למבנה העשרוני של• משטחי 2עליו לבנו ת בית מ- , 32אם בחר בית והגריל א ת המספר , למשל . המספר ש הגריל או כל פירוק אחר לבחירתו המתאים , מש טחי יחידה 32או מ- , מש טחי יחידה 3עשרת ו- . למספר . הם משלימים את החסר בכרטיס בהתאם למספר שהוגרל , לאחר הבנייה• 130 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר