עמוד:128

104 : עמוד בס פר פעילות מעבדה : פ עילו יות לתרגול נוסף ממשטחים – משטחי עשר 1 . . 100 למספר עד ממספר – משטחי עשר 2 . . 100 למשטחים ולהפך עד ? מה עוד Iהדיח הצעה לפעילות נוספת : מציגים לתלמידים את החידה הזאת . מש טחים בדיוק 01והשתמש ב- 01ילד בנה מספר גדול מ- ? איזה מספר ה וא בנה ובאילו משטחים הוא השתמש . בקשו מהתלמידים ל השתמש במשטחים ולבנות את המספר . 01פתרונות אפשריים הם כל מספר שסכום הספרות שלו הוא 128 הערות לעצמי : מדריך למורה | המבנה העשרוני

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר