עמוד:5

3 חדשים מסלוליםכללי לסדרת מבוא בלמידהעצמיתמוכוונותפיתוח הלמידהלתהליך האחראים , עצמאייםלומדיםלטפחלעזורנועדובספריםהפעילויות , פתורהדוגמהמוצגתחדשמסוגפעילותבכל . עצמאיבאופןופועליםוחושביםשלהם מגווןאופתרונותמגווןמאפשרותמהפעילויותוחלק , עצמיתבדיקהישרבותבפעילויות . לפתרוןדרכים כפלאווחיסורחיבור הכרת המספרים, כמו , הנושאבאותוהעוסקיםשוניםפרקים , כןכמו תבניתאתלזהותשיוכלוכך , לתלמידיםמוכרותובפעילויותדומהברצףמוצגים , וחילוק אתמעריכיםהתלמידיםפרק כלבסיום . לעשותמהםנדרשמהולהביןהפעילויות " . עצמכםאתבדקו"בפעילויותידיעותיהם לשונותמענה : היבטיםבכמהביטוילידיבאהתלמידיםביןלשונותהמענה קשר בלי , בהןלהשתתףיכוליםהתלמידיםשכלכך בנויות " המורהעם"פעילויות . א גבוהותלרמותגםלהתאיםשיוכלוכך דייןפתוחותהןאבל , שלהםהקודםלידע . התלמידיםלכלאתגרולספק פעילויותישפרק כלבסוף . אתגרפעילויותומשלבמדורגבפרק הפעילויותרצף . ב . "שלבעולים " הנקראותהעמקה ומענהתשובותריבוי , בחירה המאפשרים " משלכם"וסעיפיפתוחותפעילויות . ג . רמותובמגווןדרכיםבמגוון כך , לומדיםשלגדוללמגווןהמתאיםפעילויותסוגישלגדולמגווןישנושאבכל . ד . ללמוד בדרך המתאימה להם יותריוכלוהתלמידיםשכל יכוליםהתלמידיםוכל , פתרוןדרכיומגווןשונותאסטרטגיותמוצגותבפרקים . ה . בהמשך להםהנוחהבדרך לבחור היום-יוםלחייוחיבורמשמעותיתלמידה שכונההדרך היום-יוםבחיישלוולביטויהמתמטיקהלעולםנחשפיםהתלמידים אתהמלווים , ודמויות נוספותילדיםוחבורתהתוכימוקיגריםובה , מיוחדתהוצבעוניתה מציע , בשאלותמסייע , מתמטייםכלליםמדגישהתוכימוקי . יםהספרלאורךהפעילויות דבריםועושהאומר . . . וגם , מעניינותחייםעובדותעלמידע מציג , לפתרוןדרכים תפיסות , היום-יוםלחייהמתמטיהרעיוןשלקישורמציגההילדיםחבורת . משעשעים ערכיםהדגשתתוך זאתוכלנפוציםקשיים,שונותפתרוןודרכיאסטרטגיות,שגויות . לזולתועזרהלאחרהקשבה , חברות , הדדיתעזרהכמוחשובים 5 מבוא כללי לסדרת מסלולים חדשים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר