|
|
עמוד:81
81 ! בשעה טובה | 5פרק . ביחידה זו נלמד על מאפייני פרסומות ונקרא מידע על סיורי חגים : נושא העוסק בסיורי חגים מתוך מטרה לזמן אוריינות דיגיטליתאתר אינטרנטיחידה זו מדמה לכן מוקד הלימוד הוא ביחידה . מקוונתואינטראקצייהולתרגל איתור מידע ברשת . הדיגיטלית ? מה יש ביחידה • האזנה לפרסומת • התמצאות באתר אינטרנט • השוואה בין מודעות על סיורי חגים • מאפייני פרסומות – ! שימו לבפינת • כתיבת המלצה לס יור • יצירת פרסומות ) : יפלCEFR ה- ( פעילויות שפה ותיאור י ב יצוע • : הבנת הנקרא – קליטה התלמידים יהיו מסוגלים לאתר : חיפוש בטקסט למטרה מוגדרת – קריאה לשם התמצאות – . מידע רלוונטי לצורך ביצוע מטלה מתוך טקסטים יומיומיים כגון פרסומ ות . הסבר ותיאור קצר , מסוגלים להבין טקסטים זעירים הכוללים מידע : קריאת טקסט מידע – מסוגלים לקרוא התכתב ות קצרה בנושאים רשמיים מוכרים במגוון ערוצי : קריאת התכתבות – . תקשורת ולהבין את עיקרי הדברים • . מסוגלים לתאר חוויות ואת הרגשות והתגובות שהן מעוררות : הפקה כתובה • לשקול ולתרגל אפשרויות הבעה שונות על , מסוגלים לתכנן : תכנון : אסטרטגיות הפקה . סמך הרפרטואר הלשוני והסמנטי שלהם בהתאם לנסיבות השיח • מסוגלים להעלות תגובה בדיון מקוון בנושאים – דיון מקוון כת וב : מקוונתאינטראקצייה . מוכרים סקרן , פרסומת : אוצר מילים : טיפים ורעיונות . חידה יומיתוהמלצות , סיורים : כולל שלוש לשוניות " סיור י חגים"אתר האינטרנט . 5 – 2ומענה לשאלות ) בלחיצה על שם הסיור ( לשונית סיורים כוללת פירוט על ארבעה סיורים . 6לשונית המלצות כוללת המלצות גולשים ומענה לשאלה • עיסוק בסוגת הפרס ומת והדרכים שבהן פרסומות מנסות להשיגבמסך זה קיים : 3מסך . זאת הזדמנות לפתח חשיבה ביקורתית לגבי תרבות הצריכה . את מטרתן • פעילות זו . התלמידים קוראים המלצות באתר האינטרנט לגבי אחד הסיורים : 4מסך שמירה על , מזמנת דיון בכתיבת תגובות באתרי אינטרנט תוך הקפדה על שיח מכבד . פרטיות ובטיחות ברשת פרסומות – ונעבור לפרסומות : 6יחידה 81 פרק 5 | בשעה טובה !
|

|