|
|
עמוד:50
50 ! יופי של אומנות | 3פרק • הבעה בכתב תוך שימוש במילות קישור • תיאור תמונות • תרגול עברית דבורה באמצעות התייחסות ליצירות אומנות ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים להצדיק את נקודת המבט שלהם : הצגת טיעון – מונולוג רציף : הפקה דבורה . בנושא מוכר באמצעות מתן נימוקים אחדים • מסוגלים להפיק טקסטים לכידים ומקושרים בדגם של – כתיבה עיונית : הפקה כתובה . להביע עמדה ולהצדיק אותה , עימות במגוון נושאים • מסוגלים לקשר בין משפטים ארוכים ובין – לכידות וקישוריות : כשירויות פרגמטיות . פסקאות באמצעות שימוש במגוון קשרים מתאימים • יש להם אוצר מ ילים מספיק כדי : טווח אוצר מילים – בקיאות לשונית : כשירויות לשוניות במידת הצורך משתמשים . יום-יוםלהביע את עצמן ברוב הנושאים הקשורים לחיי . בחלופות למילים מסוימות : טיפים ורעיונות מהמילה – היחידה מתרגלת את אוצר המילים באמצעות משחקים ופעילויות טקסטואליות . דרך השלמת קטע והפקה של משפטים ועד הפקה של פסקה קצרה מנומקת , הבודדת • אפשר לבקש . במסך זה מופיע משחק ז יכרון של מילים בעברית ותרגומן לערבית : 1מסך . מהתלמ ידים להכי ן בעצמם משחק זיכרון נוסף או משחק אחר עם מילים נוספ ות • מציגים : אפשר לשחק משחק תחרותי ב ין קבוצות . משימת סידור אותיות למילה : 3מסך . ובכל פעם קבוצה אחרת עונה , את התמונ ות במליאה • ולמשימת הבעה בעל-פה בפעילות 4כהקדמה למשימת הכתיבה בשאלה : 5ו- 3מסכים השיחה . כדאי לחלק את התלמידים לזוגות ולענות קודם על השאלות בעל-פה , הסיכום שהתלמידים אכן משתמשים במילות הקשורודאו . בזוגות תשמש הכנה למשימות ההפקה . שמופיעות במחסן המילים . היחידה מתרגלת את אוצר המילים העיקרי שנלמד בפרק : נושא ? מה יש ביחידה • התאמה בין מילים בעברית לתרגומן בערבית : משחק הזיכרון • מ - ל - השלמת טקסט בעזרת מילים מהשורש צ • משחק הרכבת מילים • וטסאפהשלמת מילים בשיחת אוצר מילים – אומנות : מילים , מילים : 9יחידה 50 פרק 3 | יופי של אומנות !
|

|