|
|
עמוד:35
35 מסביב לעולם | 2פרק ) : CEFR ה-לפי ( פעילויות שפה ותיאור י ביצוע • מסוגלים להבין תיאור ים של : ) נרטיבי ( קריאה של טקסט סיפורי – הבנת הנקרא : קליטה כפי שהם מובעים באופן מפורש וגם , נקודות מבט ואירועים , רגשות , חוויות , מקומות . יום-יומיתבטקסטים שונים בשפה , משתמע • מסוגלים לכתוב טקסטים תיאוריים מפורשים : תיאורית-חווייתיתכתיבה : הפקה כתובה . מסוגלים לתאר מקומות דמיוני ים ולפרט על אודותיהם . ומפורטים במגוון נושאים מוכרים • מסוגלים להתחיל מחדש באמצעות שימוש בדרך מבע – מעקב ותיקון : אסטרטגיות הפקה . אחרת כשהתקשורת נכשלת • מחזיקים באוצר מילים : טווח אוצר מילים – בקיאות לשונית : כשירויות לשון תקשורתיות . יום-יומייםהקשור לנושאים מוכרים ולמצבים • . ) כתוב ( שיחה מקוונת ודיון מקוו ן – מקוונת אינטראקצייה אווירה : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • התלמידים מתקדמים בכתיבה באמצע ות – בכת יבת התיאור למקום מציאותי : 2מסך : כדי לעבור לשאלה הבאה יש ללחוץ על הכפתור . שאלות מנחות : ואפשר לערוך אותו בלחיצה על הכפתור , עם סיום הכתיבה מתקבל תיאור שלם • ליצירת תמונות מאפשר לתלמידים לבדוק אם הם הצליח ו שומישהAIבותכל בכלי : 4מסך אפשר להפנות את . ולתקן את התיאור בהתאם , תיאור של מקום כפי שהם דמיינו אותו מומלץ להדגים . שיוצר תמונות ומאפשר כתיבה לכבAIתירבעב כליהתלמידים להשתמש . את הפעילות בכיתה לפני שהתלמידים מבצעים בעצמם . היחידה עוסקת בכתיבה של תיאורי מקום : נושא ? מה יש ביחידה • שמתרגל תיאור תמונות בעל-פה " מצאו את ההבדלים"משחק • ) Google street view בעזרת ( תיאור מקום מציאותי • קריאת טקסט תיאורי : תיאור מקום דמיוני • םיבתוכAI תיאור דמ יוני ויוצרים תמונה מתאימה באמצעות מיומנות כתיבה – ! יופי של תיאור : 21יחידה 35 פרק 2 | מסביב לעולם
|

|