|
|
עמוד:34
34 מסביב לעולם | 2פרק . היחידה מתרגלת את אוצר המילים העיקרי שנלמד בפרק : נושא ? מה יש ביחידה • התאמה בין מילים בעברית ובערבית : משחק הזיכרון • מילים נרדפות – מילים ברגעפינת • התאמת צירופ ים לתמונות : חזרה על צירופי סמיכות • תרגיל חזרה על ראש י תיבות • חזרה על הוראות הגעה : פעילות התמצאות במפה ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מחזיקים באוצר מילים : טווח אוצר מיל ים – בקיאות לשונית : כשירויות לשון תקשורתיות במידת הצורך . רחב דיו כדי להביע את עצמם ברוב הנושאים הקשורים לחיי היום-יום . משתמשים בחלופות למילים מסוימות • מסוגלים להשתמש באופן : דיוק בדקדוק – בקיאות לשונית : כשירויות לשון תקשורתיות מדויק במגוון של תבניות לשון ומבנים המתאימים לרמת התלמידים וקשורים למצבים . צפויים או מוכרים • מסוגלים לתאר בשפה כתובה מידע מתוך – תיאור נתונים בשפה כתובה : תיווך טקסט . בנושאים מוכרים ) כגון מפת דרכים ( היצגים חזותיים : טיפים ורעיונות • , משחק הזיכרון : למשל ( אפשר לבקש מהתלמידים להכ ין בעצמם משחק דומה : 1מסך . עם מילים אחרות מהיחידה . . . ) משחק בינגו • לבחור נקודות נוספות במפת : אפשר לעבוד בזוגות , לאחר עבודה עצמית ביחידה : 4מסך ולבדוק אם הגיעו למקום – בלי לגלות מהו – הפארק ולכוון את בן או בת הזוג ליעד . הנבחר אוצר מילים – טיולים : מילים , מילים : 11יחידה 34 פרק 2 | מסביב לעולם
|

|