|
|
עמוד:48
48 ! יופי של אומנות | 3פרק • הסבר ותרגול : דיבור ישיר ודיבור עקיף • הזמנה לתערוכה של משפחת אַבּוּ שַקְרַה ושאלות • דמות חשובה בחיים שלנו : הבעה בכתב ) : יפלCEFR ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים להבין : מידע למטרה מוגדרתטקטסקריאה מעמיקה של – הבנת הנקרא : קליטה . בנושאים מוכרים ) כגון מאמר וכתבה חדשותית ( טקסט מידע • מסוגלים לאתר מידע רלוונטי לצורך – קריאה לשם התמצאות – הבנת הנקרא : קליטה ) . כגון עלונים ופרסומים ( יום-יומייםביצוע מטלה מתוך טקסטים • יש להם אוצר מ ילים מספיק כדי : טווח אוצר מילים – בקיאות לשונית : כשירויות לשוניות תחומי , תחביבים , כגון משפחה ( יום-יוםלהביע את עצמן ברוב הנושאים הקשורים לחיי . במידת הצורך משתמשים בחלופות למילים מסוימות ) . עניין ואקטואליה • מסוגלים לכתוב טקסטים תיאוריים מפורשים – חוו יתית – כתיבה תיאורית : הפקה כתובה . ומפ ורטים במגוון נושאים מוכרים דיבור עקיף , דיבור ישיר , לתמוך – תמך , פרסום , עיוור , השראה : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • מטרתן לבדוק את . לאחר כל פסקה או שתיים יש שאלות מוטמעות : שימו לב : 2מסך . ההבנה במהלך הקריאה ולחזור על אסטרטגיות שנלמדו • שימו . מבקשת מהתלמידים למצוא דוגמאות שתומכות בטענה בכתבה 3שאלה : 3מסך כדאי לבדוק כיצד תלמידים ענו על . שאלה זו דורשת מהתלמידים הבנה של מאזכרים : לב . ובמקרה הצורך לענות עליה בכיתה , שאלה זו : מענה לשונות . במשימת הסיכום התלמידים בוחרים דמות משמעותית בחיים שלהם ומספרים עליה : 5מסך כדאי לאפשר למי שרוצה . או ציור בהשראת הדמות שנבחרה ' אפשר להציע ליצ ור קולאז . להציג את העבודה בפני הכיתה ומתרגלת את מיומנות הבנת , אַבּוּ שַקְרַה – יחידה זו עוסקת במשפחת האומנים : נושא . הנקרא באמצעות קריאת כתבה ? מה יש ביחידה • תיאור יציר ות של אומן • קריאת כתבה ושאלות הבנה הנקרא כתבה – משפחה של אומנים : 7יחידה 48 פרק 3 | יופי של אומנות !
|

|