עמוד:30

30 מסביב לעולם | 2פרק . ומתבססת על קריאת טקסט תיאורי , היחידה עוסקת במשפחות שמטיילות בעולם : נושא ? מה יש ביחידה • חשיפה לנושא באמצעות כותרות מהאינטרנט • ושאלות הבנת הנקרא " משפחות מטיילות"הטקסטקריאת • יתרונות וחסרונות של טיול בקרוואן • ? האם הייתם רוצים לצאת למסע משפחתי בקרוואן : הבעה בכתב • תרגול צירוף שם עצם ושם תואר • הבעה בעל-פה באמצעות תיאור תמונה : שיחה בזוגות טקסט מידע – משפחות מטיילות : 7יחידה ) : CEFR ה- לפ י ( פעילויות שפה ותיאור י ביצוע • מסוגלים : מוגדרתלמטרהמידעטקסטשלמעמיקהקריאה – הבנת הנקרא : קליטה . מוכריםבנושאים ) חדשותיתוכתבהמאמרכג ון ( מידעטקסטלהבין • ומק ושריםלכידיםטיעוןבדגםטקסטיםלכתובמסוגלים : כת יבה עיונית : הפקה כתובה . מנומקתעמדההבעתשבמרכזםנושאיםבמגוון • מסוגלים לעקוב אחר מה שנאמר על – שיתוף פעולה מכוון מטרה : דבורהאינטראקצייה . ובמידת הצורך לחזור על דבריהם כדי לוודא הבנה , ידי בן או בת השיח • מחז יקים באוצר מילים : טווח אוצר מילים – בקיאות לשונית : כשירויות לשון תקשורתיות במידת הצורך . היום-יוםרחב דיו כדי להב יע את עצמם ברוב הנ ושאים הקשורים לחיי . משתמשים בחלופות למילים מסוימות צרה – צר , עצמאית – עצמאי,תופעה , קרוואן , המלצה : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • אחת השאלות חוזרת על אסטרטגיה של . בין פסקאות הטקסט מוטמעות שאלות : 2מסך . הבנת פסקה ושאלה אחרת עוסקת בקשר לוגי של הדגמה בטקסט • חוזרות על ציר וף של שם עצם ושם תואר 4במסך 8במסך זה ושאלה 5שאלה : 3מסך כדאי לעבור עם התלמידים על התשובות שלהם לשאלות . 2שכבר נלמד בתחילת פרק . האלו ולוודא הבנה • כדאי לבקש . עוסקת ביתרונות ובחסרונות של טיול משפחתי בקרוואן 6שאלה : 4מסך . מהתלמידים להעלות יתרונות וחסרונות נוספים • אפשר לבקש מתלמידים לשתף בתמונות מטיולים משפחתיים שקיימ ו ולתאר : 5מסך . אותן 30 פרק 2 | מסביב לעולם

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר