|
|
עמוד:71
71 ! לא ייאמן | 4פרק . היחידה עוסקת בכתיבת טקסט טיעון : נושא ? מה יש ביחידה • ? אילו תמונות נוצרו בבינה מלאכותית – משחק פתיחה • טקסט קצר ואחריו הצגת טענות סותרות על בינה מלאכותית • ? איך לכתוב טקסט טיע ון – הסבר • ) נתונים ודוגמאות , נימוקים , הסברים ( הוספת ביסוס לטענות הנתונות • של יואבאומשלימים את טקסט הטיעון של נור : הבעה בכתב • סיכום השלבים לכתיבת טקסט טיעון ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאור י ביצוע • מסוגלים לכתוב טקסטים בדגם טיעון לכידים ומקושרים – כתיבה עיונית : הפקה כתובה . במגוון נושאים שבמרכזם הבעת עמדה מנומקת • מסוגלים לעקוב אחר רצף לוגי – ) בשפה כתובה ( זיהוי רמזים והיסק : אסטרטגיות קליטה . בטקסט טיעון באמצעות קשרים לוגיים • מסוגלים לפתח טיעון שאפשר לעקוב אחריו רוב – מבנה רטורי : כשירויות פרגמטיות . הזמן ללא קושי • מפגינים שליטה באוצר מילים : שליטה באוצר מילים – בקיאות לשונית : כשירויות לשוניות . המתאים לרמתם : טיפים ורעיונות • כדאי לשאול את " ? צילום או בינה מלאכותית" – בסיום פעילות הפתיחה : 1מסך התלמידים אם הם רואים בעיה בכך שהיה קשה לומר בוודאות אם התמונות הן צילום שם – 2רק לאחר מכן עברו למסך . אמ יתי או שהן נוצרו בכלי של בינה מלאכותית . מעמיקים בנושא • השיחה . מומלץ לשוחח על הטענות של נור ויואב בזוגות לפני שניגשים לכתיבה : 3מסך אפשר גם לבצע בזוגות את . תעזור לתלמידים בביצוע משימות הכתיבה כאן ובמסך הבא . שלב כתיבת הביסוס לשתי הטענות במסך זה מיומנות כתיבה – לכתוב ולשכנע : 31יחידה 71 פרק 4 | לא ייאמן !
|

|