|
|
עמוד:98
98 סוגרים שנה | 6פרק : טיפים ורעיונות • אפשר לשאול את התלמידים מה הם עושים כשמשעמםהווטסאפאחרי קריאת : 1מסך . להם ולחשוב יחד על רע יונות להפגת שעמום בחופש • . אפשר לתלות ברחבי הכיתה שלטים עם שמות גוף , לתרגול נטיית מילות היחס : 2מסך , בי , עליי : למשל ( בנטייהאחתמחלקים לכל התלמיד ים פתקים שעליהם כתובה מילת יחס כל תלמיד ותלמידה מתאימים את הפתק ) . בשבילך ועוד , ממך , בך , עליך , בשביל י , ממני . ועומדים לידו , שברשותם לשם הגוף המתאים . יחידה זו עוסקת בהרשמה לפעילות קיץ : נושא ? מה יש ביחידה • קריאת מודעה ובעקבותיה כתיבת שאלות לבירור פרטים • מילוי טופס הרשמה • האזנה לשיר – סיכום ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים : קריאת התכתבות בנושאים רשמיים ובנושאים אישיים – הבנת הנקרא – קליטה לקרוא התכתבות קצרה בנושאים רשמיים מוכרים במגוון ערוצי תקשורת ולהבין את עיקרי מסוגלים לאתר – חיפוש בטקסט למטרה מוגדרת – קריאה לשם התמצאות . הדברים תוויות , עלונים , כגון מכתבים ( יום-יומייםמידע רלוונטי לצורך ביצוע מטלה מתוך טקסטים ) . פרסומים ומסמכים רשמ יים קצרים , על מוצרים • למשל כדי לבקש הבהרות , מסוגלים להגיב למודעה – התכתבות – : אינטראקצייה כתובה כגון ( מסוגלים למלא טפסים רשמיים – מילוי טפסים וחילופי הודעות . ולקבל מ ידע נוסף ) . רישום לבית ספר ורישום לחוג • מסוגלים להשתתף בחילופי – שיתוף פעולה מקוון מכוון מטרה : אינטראקצייה מקוונת כגון ( כאשר נדרש להסביר פרטים רלוונטיים , דברים מקוונים הקשורים לצרכים אישיים ) . לטיול או לאירוע , הרשמה לקורס להירשם – נרשם : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • כדאי לחבר את הנושא לחיים האמיתיים של התלמידים ולהציג בכיתה מודעות : 2מסך ? אילו מודעות מעניינות אתכם : כדאי לבדוק במליאה או בקבוצות . לפעילויות קיץ נוספות ? מה עוד כדאי לבדוק ? אילו פרטים נמצאים בהן סיכום – סוגרים שנה : 7יחידה 98 פרק 6 | סוגרים שנה
|

|