עמוד:27

27 מסביב לעולם | 2פרק . יחידה זו עוסקת באסטרטג יה להבנת פסקה : נושא ? מה יש ביחידה • על אנשים שעובדים תוך כדי טיול ים בעולםשיחת הקדמה • בטוטהסרטון הממחיש ויזואלית את השלבים בהבנת פסקה באמצעות טקסט על אבן • בעזרת שאלות הכוונה תרגול של הבנת פסקה • סיכום האסטרטגיה • ? לנדוד ולעבוד או לגור במקום אחד – שאלת הבעה בכתב על העדפות אישיות ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ב יצוע • מסוגלים ) : מאזין הנמצא בקהל ( הבנה של דיבור המופנה לקהל – הבנת הנשמע : קליטה , ובהמחשות של אסטרטגיות ) כגון מצגת ( לעקוב אחר פרזנטציה המלווה בהיצגים חזותיים . ולהבין אותה אסטרטגיה – לנדוד ולעבוד : 4יחידה • מסוגלים : מוגדרתלמטרהמידעטקסטשלמעמיקהקריאה – הבנת הנקרא : קליטה . מוכריםבנושאיםמידעטקסטלהבין • ומק ושריםלכידיםטיעוןבדגםטקסטיםלכתובמסוגלים : כתיבה עיונית – הפקה כתובה . מנומקתעמדההבעתשבמרכזםנושאיםבמגוון להתרחש – התרחש , תקופה , פסקאות – פסקה , מגלה ארצות : אוצר מילים : טיפים ורעיונות מומלץ לתרגל שימוש . ההמחשה ביחידה מדגימה באופן ויזואלי את הנושא של הבנת פסקה . באסטרטגיה זו גם ביחידות טקסט נוספות במהלך השנה • במסך זה התלמידים מזהים את הרעיון המרכזי של הפסקאות בעזרת שאלות : 3מסך כדאי לשאול את התלמידים על איזו שאלה עונה כל פסקה לפני שקוראים את . הכוונה . התשובות האפשריות • שאלת הסיכום בנושא העדפות אישיות מזמנת די ון על יתרונות וחסרונות של : 4מסך אפשר לשאול את התלמידים אם הם מכירים מישהו . נדודים או של מגורים במקום אחד . שע ובד ומטייל בעולם 27 פרק 2 | מסביב לעולם

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר