עמוד:97

97 סוגרים שנה | 6פרק : טיפים ורעיונות . ביחידה זו יש עיסוק בהגדרות של מילים : 1מסך . רושמים על פתקים מילים שנלמדו במהלך השנה : מומלץ לערוך משחק הגדרות מילים כל קבוצה בוחרת נציג או נצ יגה שצריכים לתאר את . מחלקים את הכיתה לשתי קבוצות . והשאר צריכים לנחש אותה , המילה במילים אחרות להחליף את המילה במשפט : אפשר להציע למשתתפים להשתמש באסטרטגיות שונות . א ו לציין מילה הפוכה , לומר מילה נרדפת או מילה משדה סמנטי דומה , שמסביר אותה הקבוצה שמצליחה . ומשחקים מספר סבבים קבוע מראש , מקציבים חצי דקה לכל קבוצה . מנצחת – לצבור את מרב הפתקים אפשר , לאחר סיום התרגיל . מופיעות הוראות לטיול בטבע באופן בטוח 4בשאלה : 2מסך הנחיות , כללים להתנהגות בטוחה בים : לדוגמה – לנסח עם הכיתה ה וראות למקרים נוספים לגלישה בטוחה ברשתות החברתיות ועוד . ביחידה זו נחזור על מילות היחס שנלמדו השנה : נושא ? מה יש ביחידה • קריאת התכתבות בווטסאפ והמלצה לפעילות • על ובשביל , ב- , מן : חזרה על נטיית מילות היחס • תרגול נטיית מילות היחס • כתיבת חידות עם מילות יחס ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • להשתמש באופןמסוגלים – דיוק בדקדוק – בקיאות לשונית : כשירויות לשון תקשורתיות מדויק במגוון של תבניות לשון ומבנים המתאימים לרמת התלמידים וקשורים למצבים . צפויים או מוכרים • מסוגלים לציין את המאפיינים של – פיצוי על העדר ידע לשוני וסמנטי : אסטרטגיות הפקה מה ירוק בחוץ ואדום : כגון ( כאשר המילה המדויקת אינה ידועה ) קונקרטי ( דבר ממשי ) . אבטיח : התשובה ? בפנים • מסוגלים להעלות תגובה בדיון מקוון – שיחה מקוונת ודיון מקוון : אינטראקצייה מקוונת . בנושאים מוכרים לשון – חוזרים על מילות יחס : 6יחידה 97 פרק 6 | סוגרים שנה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר