|
|
עמוד:67
67 ! לא ייאמן | 4פרק . במטרתו ובמבנה שלו , היחידה עוסקת בטקסט טיעון : נושא ? מה יש ביחידה • שיחה בהמשכים לקריאה ולהאזנה • הסבר המטרה והמבנה שלו – טקסט טיעון • " ? לא לוותר אף פעם" – המחשת מבנה הטיעון על הטקסט • ומענה על שאלות המתייחסות למבנה הטקסט ! " לא לאבד תקווה"קריאת הטקסט • ? עם איזו טענה אתם מסכימים – ) תוך שימוש במילות ניגוד ודמיון ( הבעה בכתב • סיכום המטרה והמבנה של טקסט טיעון ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים : קריאה מעמיקה של טקסט טיעון למטרה מוגדרת – הבנת הנקרא : קליטה , טענת נגד , דוגמה , הסבר , כג ון נימ וק ( לזהות את טענת הכותב ואת מערך ההצדקות . בטקסט טיעון ) הפרכה והשוואה אסטרטגיה – טיעון משכנע : 9יחידה • ומקושריםלכידיםטיעוןבדגםטקסטיםלכתובמסוגלים : כתיבה עיונית : הפקה כתובה . מנומקתעמדההבעתשבמרכזםנושאיםבמגוון : טיפים ורעיונות • ! " לפעמים כדאי לוותר : " אפשר לכתוב על הלוח את שתי הטענות הבאות , כפתיחה ליחידה . ומדוע , מומלץ לשאול את התלמידים עם איזו טענה הם מסכימים ! " לא לאבד תקווה"ו ולהסביר אם הם שינו את , בסיום היחידה התלמידים יתבקשו להתייחס שוב לשאלה זו . דעתם בעקבות הקריאה והדיון בטקסטים • ההמחשה מדגימה באופן ויזואלי את המרכיבים של טקסט טיעון ואת הסדר שבו : 2מסך הזכירו לתלמידים לחזור להמחשה זו בעבודה על טקסט הטיעון המופיע . הם מופיעים לשיקולכם אם לקרוא עם התלמידים את הטקסט ואז להתייחס לרכיבי הטיעון . 3במסך . או רק להדגים מבלי להתעמק בטקסט , שבו • שאלו את . מאמרי הטיעון ביחידה מזמנים דיון בנושא ויתור לעומת תקווה : 4מסך השיחה תעזור – מומלץ לשוחח על כך בכיתה ? איזה מאמר שכנע אתכם יותר : התלמידים . 4לתלמידים לבצע את משימת הכתיבה בשאלה 67 פרק 4 | לא ייאמן !
|

|