|
|
עמוד:16
16 פותחים שנה | 1פרק ובהבחנה – שם תואר , שם עצם , פועל – היחידה עוסקת בחזרה על חלקי הד יבר : נושא . ביניהם ? מה יש ביחידה • הסבר על חלקי הדיבר ותרגול באמצעות משחק בקבוצות – ! בואו ניזכרפינת • קריאת מודעות ושאלות בנושא חלקי דיבר • כתיבת מודעה במבנה דומה • צפייה בסרטון ושאלות בעקבותיו • תכנון אירוע לכיתה : משימת הבעה בעל-פה ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים להבין : צפי יה בסרטים ובסרטונים – שמע-חזותיהבנה של ערוץ : קליטה . בידור והעשרה המשודרות בערוצי תקשורת שונים , תוכניות מגזין • . מסוגלים לתאר אירועים אמיתיים ודמ יוניים : תיאור – מונולוג רציף : הפקה דבורה • מסוגלים להשתמש : שליטה באוצר מילים – בקיאות לשונית : כשירויות לשון תקשורתיות . במגוון רחב של מילים באופן מדויק במהלך דיון בנושאים מוכרים • מסוגלים : שליטה אורתוגרפית – פונולוגית ) שליטה ( בקיאות : כשירויות לשון תקשורתיות במידה רבה ללא שגיאות כתיב , לכתוב טקסט קצר בזיקה למבנה הסוגה הנדרשת . ובשימוש תקין בכללי הפיסוק לארגן – ארגן : אוצר מילים לשון – סוגים של מילים : 3יחידה : טיפים ורעיונות • כדאי לשלב במודעה חלקי דיבר . התלמידים נדרשים לכתוב מודעה בעצמם : 2מסך . מסוגים שונים • צופים בסרטון עד נקודת העצירה . התלמידים צופים בסרטון שבו משולבות שאלות : 3מסך לשאול על , מומלץ לשוחח עם התלמידים על תוכן הסרטון , לאחר הצפייה . המוטמעת בו . ולבקש מהם לשתף מה אהבו בסרטון , דמותו של שמעון • ובהמשך תיאור בעל-פה , משימת הסיכום דורשת תכנון בכתב של אירוע : 4מסך . באמצעות הקלטה 16 פרק 1 | פותחים שנה
|

|