|
|
עמוד:61
61 ! לא ייאמן | 4פרק " . ביותר"ומתמקדת בצירוף של שם תואר והמילה ערך ההפלגהיחידה זו עוסקת ב : נושא ? מה יש ביחידה • " הטובה ביותר"צפייה בסרטון וחשיפה לצירוף • "ביותר"ו " הכי"על אופן השימ וש במילים ! שימו לבפינת • הדגמה ותרגול סביב שיאים • "גלגל המזל"הבעה בעל-פה באמצעות משחק • ! לשבור שיא גינס – הבעה בכתב ) : יפלCEFR ה- ( פעילויות שפה ותיאור י ביצוע • מסוגלים : קריאה מעמיקה של טקסט מידע למטרה מוגדרת – הבנת הנקרא : קליטה . הסבר ותיאור קצר , להבין טקסטים זעירים הכוללים מידע • מסוגלים לתאר אירועים אמיתיים או דמיוניים – כתיבה תיאורית חווייתית : הפקה כתובה . ולפרט אודותיהם • יש להם אוצר מילים מספיק כדי : טווח אוצר מילים – בקיאות לשונית : כשירויות לשוניות במידת ) . תחביבים , כגון משפחה ( יום-יוםלהביע את עצמם ברוב הנושאים הקשורים לח יי . הצורך משתמשים בחלופות למילים מסוימות • מסוגלים להשתמש באופן מדויק : דיוק בדקדוק – בקיאות לשונית : כשירויות לשוניות במגוון של תבניות לשון ומבנים המתאימים לרמת התלמידים וקשורים למצבים צפויים או . מוכרים : טיפים ורעיונות ביחידה זו . ביותר + שם תואר + ה + שם עצם + ה : היחידה מתרגלת את צירוף המבנה של אפשר לנצל זאת . נשברים כל הזמן , כטבעם , שיאים . 4202מופיעים שיאים המעודכנים לשנת . ולבקש מהתלמידים לבדוק אם השיאים עדכניים או שנשברו , לצורך תרג ול בקשו מהתלמידים לחפש שיאי גינס שמעניינים אותם , 1אחרי המענה על שאלה : 2מסך " . ביותר"ואחד עם המילה " הכי"אחד עם המילה – ולכתוב עליהם משפטים דומ ים לשון – הטובות והטובים ביותר : 3יחידה 61 פרק 4 | לא ייאמן !
|

|