עמוד:87

87 ! בשעה טובה | 5פרק • מסוגלים לשקול ולתכנן אפשרויות הבעה שונות על סמך – תכנון : אסטרטגיות הפקה מסוגלים להשתמש במילה . הרפרטואר הלשוני והסמנטי שלהם בהתאם לנסיבות השיח . משדה סמנטי הקרוב למילה שברצ ונם להביע • בליווי , יש ביכולתם להביע דעה או להגיב על המשך ביצוע המשימה : אינטראקצייה . הסברים קצרים וברורים המובנים לבני השיח רקע : אוצר מילים : טיפים ורעיונות • . במסך זה התלמידים מתבקשים לכתוב סיפור קצר על חג דמיוני או אמיתי : 3מסך חשוב לקרוא עם התלמידים את המחוון המופיע בסוף המסך ולהנחות אותם להיעזר בו . בכת יבת הסיפור • חשוב . במסך זה התלמידים מתבקשים לערוך הערכת עמיתים על הסיפור שכתבו : 4מסך 3כדאי להיעזר במחוון שבמסך . להקדים ולדבר עם התלמידים על משוב מכבד וענייני . לצורך המשוב : מענה לשונות ניתנת ללומדים האפשרות לבחור בין כתיבת המשך לפתיחת סיפור נתונה לבין 3במסך . כתיבת סיפור שלם מההתחלה ? מתי ? איפה ? מי : מומלץ לכוון את מי שבוחר לכתוב ס יפור מלא באמצעות השאלות סיכום – ! בשעה טובה : 31יחידה . היחידה מסכמת את הפרק באמצעות עיסוק בימים מיוחדים בין-לאומיים : נושא ? מה יש ביחידה • ודיון במסר שלו " יש לי חג"האזנה לפזמון השיר • היכרות עם ימים מ יוחדים בין לאומיים • קלפי שיח ופעילות • הכנת תוצר קבוצתי – המצאת יום מיוחד ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאורי ביצוע • מסוגלים להבהיר את דעותיהם ואת תגובותיהם – שיחה בין חברים : דבורהאינטראקצייה . כך שבן או בת השיח יבינו , לפתרון בעיות או לפתרון שאלות יישומיות . הסכמה או אי הסכמה , דעות , מסוגלים להביע ולבטא בנימוס אמונות - , לאן ללכת , מסוגלים להשוות בין חלופות כאשר דנים בשאלות פשוטות כמו מה לעשות - . במי או במה לבחור 87 פרק 5 | בשעה טובה !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר