|
|
עמוד:55
55 ! יופי של אומנות | 3פרק ברור , דיוקנאות – דיוקן : אוצר מילים : טיפים ורעיונות . מוטיב מרכזי ביצירות רבות – יחידה זו מסכמת את פרק האומנות בהתמקדות בנושא הדיוקן ובאמצעותם להציג את עצמם ואת , אומנים ואומניות רבים בוחרים ליצור דיוקנאות עצמיים ויקבלו הזדמנות , במסגרת היחידה יתנסו הלומדים ביצירה אישית . מרכיבי הזהות שלהם . להציג את עצמם באמצעות יצירת אומנות מקורית • למה לדעתכם יוצרים אומנים דיוקן : לאחר קטע המידע מופיעה שאלה לתלמידים : 2מסך . מומלץ לקיים דיון כיתתי לפני מענה כתוב ? עצמי • בפעילות הסיכום התלמידים מכינים דיוקן עצמי ומציג ים אותו בכיתה בעזרת : 3מסך , כמו כן . חשוב מאוד להדריך את התלמידים לתכנן את הפרזנטציה שלהם . שאלות מכוונות . ולתת לתלמידים למלא משוב עצמי ', אפשר להכין דף משוב עם המחוון שמופיע בסעיף ב . היחידה מסכמת את הפרק באמצע ות התמקדות בנושא הדיוקן : נושא ? מה יש ביחידה • חשיפה לתמונות דיוקן מפורסמות • ושאלת הבעה בכתב ? מהו דיוקן : טקסט מידע • צפייה בסרטון על יצירת דיוקן • הכנת דיוקן עצמי ושיתוף התוצר : הבעה בעל-פה ) : CEFR לפי ה- ( פעילויות שפה ותיאור י ב יצוע • מסוגלים להבין – צפייה בסרטים ובסרטונים : חזותי – הבנה של ערוץ שמע : קליטה ושידורי ספורט המשודר ים בערוצי תקשורת ) כגון אופנה ( בידור והעשרה , תוכניות מגזין . שונים • מסוגלים להציג פרזנטציה הכוללת רעיונות מפותחים באופן – דיבור בפני קהל : הפקה מסוגלים להשיב על שאלות . ללא קושי א ו מאמץ , שהנמענים יכולים לעקוב אחריה בקלות . באופן ברור וספונטני • גם כאשר יש שהיות , מסוגלים להתמיד בדיבור באופן מובן : שטף : כשירויות לשוניות בעיקר בעת הפקה חופש ית , לצורך בחירת אוצר מילים או מבנים לשוניים מתאימים . וממושכת סיכום – יופי של אומנות : 41יחידה 55 פרק 3 | יופי של אומנות !
|

|