עמוד:90

ב . פְּעֻלוֹת עַד 100 9090 הַיְלָדִים אָסְפוּ כֶּסֶף לִתְרוּמָה . 23 . א . כַּמָה כֶּסֶף אָסַף כָּל יֶלֶד ? הַשְׁלִימוּ . ב . כַּמָה כֶּסֶף אָסְפוּ אָבִי וּמְנַחֵם יַחַד ? שְׁקָלִים . תַרְגִיל : ג . מִי אָסַף כֶּסֶף רַב יוֹתֵר, דָוִד אוֹ אָבִי ? כַּמָה יוֹתֵר ? שְׁקָלִים . ד . הַיְלָדִים רָצוּ לֶאֱסֹף יַחַד 80 שְׁקָלִים לְפָחוֹת . הַאִם הֵם הִצְלִיחוּ ? הַקִיפוּ : כֵּן / לֹא הֶסְבֵּר : ה . צַיְרוּ אֶפְשָׁרוּיוֹת שׁוֹנוֹת לְהַצָגַת הַסְכוּם שֶׁאָסְפוּ שְׁלֹ שֶׁת הַיְלָדִים יַחַד בְּעֶזְרַת שְׁטָרוֹת וּמַטְבְּעוֹת כָּאֵלֶה : הצעה להרחבה לסעיף ה : אפשר לבקש מהתלמידים להציג את הסכום במספר השטרות והמטבעות הקטן ביותר . שְׁקָלִים שְׁקָלִים שְׁקָלִים אֶפְשָׁר לִתְרֹם גַרְעִינִים ? אֶפְשָׁרוּת אַחֶרֶת : אֶפְשָׁרוּת אַחַת : אָבִידָוִד מְנַחֵם

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר