עמוד:87

ב . פְּעֻלוֹת עַד 100 8787 הַשְׁלִימוּ מִסְפָּרִים מַתְאִימִים . 17 . פִּתְרוּ אֶת הַתַרְגִילִים וְצִבְעוּ לְפִי הַתוֹצָאוֹת . 18 . = 36 - 63 = 23 + 28 = 25 + 45 - 62 > 30 ד 20 > - 49 א - 62 < 20 ה 60 > + 28 ב 60 < + 28 - 62 < ו ג מִשֶׁלָכֶם 30 < - 49 דֻגְמָה לִפְנֵי שֶׁאֲנִי פּוֹתֵר, אֲנִי בּוֹדֵק אִם תוֹצְאַת הַתַרְגִיל הַיָרֹק צְרִיכָה לִהְיוֹת קְטַנָה מֵהַמִסְפָּר הַכָּחֹל אוֹ גְדוֹלָה מִמֶנוּ . 9999966396963114 5796639696969699 5796159696159631 9996960707969657 9914636363961499 6396969696966396 3196966396969657 1496966396966331 3199969696635731 3157729999723157 = 26 - 95 = 4 × 9 בפעילות 17 מומלץ לחזור עם התלמידים על משמעות האי-שוויון ועל כך שהמספר שהם משלימים הוא חלק בתרגיל שתוצאתו צריכה להיות גדולה או קטנה מהמספר שבצידו האחר של סימן האי-שוויון . הצעות לפתרון בעזרת ישר המספרים מצויות במדריך למורה . בְּדִיקָה : בְּדִיקָה : הַאִם קִבַּלְתֶם אֶפְרוֹחַ ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר