|
|
עמוד:122
ב . פֵּאוֹת, מִקְצוֹעוֹת וְקָדְקוֹדִים ציוד : פאונים מאוסף הגופים הכיתתי, דפים וכלי כתיבה כל תלמיד בוחר גוף . יש לוודא שכל תלמיד בקבוצה בחר גוף מסוג שונה . התלמידים מניחים את הגוף על הדף ומסרטטים את קו המתאר של הפאה המונחת על הדף . איזה גוף בחרתם ? איזו פאה ציירתם ? האם יש בגוף פאה בצורה אחרת ? דִיוּן : ציירו גם אותה . דִיוּן עֲבוֹדָה בִּקְבוּצוֹת א . אֵילוּ מְצֻלָעִים יְכוֹלִים לִהְיוֹת פֵּאוֹת שֶׁל מִנְסָרָה מְשֻׁלֶשֶׁת ? הַקִיפוּ . 2 . ב . אֵילוּ מְצֻלָעִים יְכוֹלִים לִהְיוֹת פֵּאוֹת שֶׁל פִּירָמִידָה מְרֻבַּעַת ? הַקִיפוּ . אֵיזוֹ צוּרָה הֲכִי מַתְאִימָה לַקְבוּצָה ? הַקִיפוּ . 3 . מָה בַּקְבוּצָה ? עִם הַמוֹרה הפעילויות בעמוד זה הן פעילויות העשרה ואינן חובה לכלל תלמידי הכיתה . 122
|

|