|
|
עמוד:80
ב . פְּעֻלוֹת עַד 100 8080 בְּלוּחַ הַמֵאָה הַזֶה יֵשׁ רִצְפֵי מִשְׁבְּצוֹת הַצְבוּעִים בִּצְבָעִים שׁוֹנִים . 5 . כִּתְבוּ לְכָל רֶצֶף תַרְגִיל חִסוּר וְתַרְגִיל חִבּוּר הַמְתָאֲרִים אֶת הַמַסְלוּל בֵּין שְׁנֵי הַמִסְפָּרִים שֶׁבַּקְצָווֹת שֶׁלוֹ . הצעה להרחבת פעילות 5 : מבקשים מהתלמידים לצבוע רצפים משלהם על לוח המאה המחיק מהחוברת המלווה, ולכתוב במחברת תרגילי חיבור וחיסור המתאימים להם . 12345678901 11213141516171819102 12223242526272829203 13233343536373839304 14243444546474849405 15253545556575859506 16263646566676869607 17273747576777879708 18283848586878889809 192939495969798999001 תֻכִּים בַּמַסְלוּל הַיָרֹק, בְּבַקָשָׁה ! • תארו את סידור המספרים בלוח המאה . • איך יודעים אילו תרגילים מתאימים לכל צבע ? • מה המשמעות של רצף שבו לא כל המשבצות צמודות זו לזו ? דִיוּן : דִיוּן = + = - = + = - = + = - = + = - = + = -
|

|