עמוד:159

159 4 . לפניכם איור המתאר את מאזן המים בגוף . צרו איור דומה במחברת והשלימו : מלאו את המלבנים הכחולים בעזרת המילים : זיעה | נשימה | שתייה | צואה א . | מזון | שתן | נשימה תאית מלאו את המלבנים הסגולים בעזרת המילים : פליטת מים | קליטת מים . אילו מערכות בגוף האדם משתתפות בשמירה על מאזן המים בגוף ? ג . מלאו את המלבנים הצהובים בעזרת המילים : מערכת הנשימה | מערכת העיכול | עור | מערכת השתן פ ר ק 5 : מ א נ י ה ח ו ם ו ה מ י ם ג ו ף ה א ד ם בתכנון של אילו אביזרים ניתן ליישם את הידע אודות השפעת הטמפרטורה ו . על קצב ההזעה ? בחרו את התשובות הנכונות : שעון דופק המשלב חיישנים למדידת קצב ההזעה וטמפרטורת העור, . 1 לצד ניטור קצב הלב . צמיד ריצה המצויד במערכת ניווט GPS פנימית שמתחברת לאפליקציה בטלפון . . 2 נעליים המצוידות בחיישנים לניטור לחץ ועומסים על כף הרגל . . 3 בגדי ספורט המותאמים לתנאי הסביבה ומונעים חימום יתר של הגוף . . 4 . אם הייתם בקבוצת החוקרים והחוקרות, איזה ניסוי המשך הייתם מציעים לבצע כדי להרחיב את הבנתנו בנושא ? מסבירים את התופעה מיטוכונדריה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר