|
עמוד:33
3333 מָרְדְכַי מִפִּנַת הַחַי רוֹצֶה לְסַדֵר אֶת הַחַיוֹת בִּקְבוּצוֹת שָׁווֹת . כַּמָה חַיוֹת יִהְיוּ 10 . בְּכָל קְבוּצָה ? כִּתְבוּ תַרְגִיל מַתְאִים וְהַקִיפוּ . א ב ג תַרְגִיל חִלוּק תַרְגִיל חִלוּק תַרְגִיל חִלוּק נְסַדֵר אוֹתָן בַּ- 5 קְבוּצוֹת . נְסַדֵר אוֹתָן בְּ- 4 קְבוּצוֹת . נְסַדֵר אוֹתָם בִּ- 2 קְבוּצוֹת . צָרִיךְלְסַדֵר 10 עִזִים . צָרִיךְלְסַדֵר 20 כְּבָשִׂים . צָרִיךְלְסַדֵר 8 בַּרְוָזִים . 2 עִזִים בִּקְבוּצָה 10 כְּבָשִׂים בִּקְבוּצָה 2 בַּרְוָזִים בִּקְבוּצָה 5 עִזִים בִּקְבוּצָה 6 כְּבָשִׂים בִּקְבוּצָה 8 בַּרְוָזִים בִּקְבוּצָה 15 עִזִים בִּקְבוּצָה 5 כְּבָשִׂים בִּקְבוּצָה 16 בַּרְוָזִים בִּקְבוּצָה 4 עִזִים בִּקְבוּצָה 4 כְּבָשִׂים בִּקְבוּצָה 4 בַּרְוָזִים בִּקְבוּצָה כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת בְּעָיָה הַמַתְאִימָה 11 . = 3 : 15 . לַתַרְגִיל עֲבוֹדָה בַּמַחְבֶּרֶת ב . חִלוּק – מְצִיאַת מִסְפַּר הַפְּרִיטִים בְּכָל קְבוּצָה תלמידים הזקוקים לכך יכולים להיעזר בחלוקה פיזית של פריטים .
|