עמוד:70

א ג ב ד » מָה סְכוּם הַכֶּסֶף שֶׁיֵשׁ בְּכָל אַרְנָק ? 13 . » סַדְרוּ אֶת סְכוּמֵי הַכֶּסֶף לְפִי הַגֹדֶל : • הניחו על השולחן שטר אחד של ,100 שטר אחד של 20 ו- 4 מטבעות של 10 . מה סכום הכסף על השולחן ? • הציגו את אותו הסכום בדרך אחרת . • איך קובעים אם סכום כסף הוא זוגי או אי-זוגי ? • הציעו אפשרויות שונות לשלם 200 שקלים . דִיוּן : דִיוּן מבקשים מהתלמידים לתלוש את השטרות ולגזור את המטבעות מהחוברת המלווה . שְׁקָלִים שְׁקָלִים שְׁקָלִים שְׁקָלִים בְּדִיקָה : בְּדִיקָה : הַאִם בְּכָל הָאַרְנָקִים קִבַּלְתֶם סְכוּם כֶּסֶף זוּגִי ? הַגָדוֹל בְּיוֹתֵר הַקָטָן בְּיוֹתֵר בפעילות עם המורה משתמשים בשטרות ובמטבעות . יש לשמור אותם לפעילויות נוספות בהמשך . עִם הַמוֹרה א . הַמִסְפָּרִים עַד 200 7070

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר