עמוד:32

3232 פִּתְרוּ אֶת הַבְּעָיוֹת : הַשְׁלִימוּ אֶת הַתַבְנִית, כִּתְבוּ תַרְגִיל מַתְאִים 9 . וְהַשְׁלִימוּ אֶת הַתְשׁוּבָה . א ב תַרְגִיל חִלוּק תַרְגִיל חִלוּק אַרְנָבִים גְזָרִים לְכָל אַרְנָב גְזָרִים בְּסַךְ הַכֹּל מֵאֲחוֹרֵי 4 שַׂקִים מִסְתַתְרִים 12 אֶפְרוֹחִים בְּסַךְ הַכֹּל, אוֹתָה כַּמוּת שֶׁל אֶפְרוֹחִים מֵאֲחוֹרֵי כָּל שַׂק . מֵאֲחוֹרֵי כָּל שַׂק מִסְתַתְרִים אֶפְרוֹחִים . מָרְדְכַי חִלֵק 30 גְזָרִים שָׁוֶה בְּשָׁוֶה בֵּין 5 אַרְנָבִים . הוּא נָתַן גְזָרִים לְכָל אַרְנָב . מְסַפְּרִים בְּמִסְפָּרִים מה התמונה מספרת ? • תארו במילים . • תארו בעזרת תרגילים . • שאלו שאלות מתאימות . דִיוּן : דִיוּן שַׂקִים אֶפְרוֹחִים מֵאֲחוֹרֵי כָּל שַׂק אֶפְרוֹחִים בְּסַךְ הַכֹּל ב . חִלוּק – מְצִיאַת מִסְפַּר הַפְּרִיטִים בְּכָל קְבוּצָה תלמידים הזקוקים לכך יכולים להיעזר בחלוקה פיזית של פריטים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר