|
|
עמוד:68
כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּרִים לְפִי הַסֵדֶר . אֶפְשָׁר לְהֵעָזֵר בְּלוּחַ הַמִסְפָּרִים מֵעַמוּד 65 . 9 . » כִּתְבוּ מִסְפָּרִים מַתְאִימִים לְפִי הַסֵדֶר . 10 . » כִּתְבוּ בַּמַחְבֶּרֶת כַּמָה שֶׁיוֹתֵר אֶפְשָׁרוּיוֹת שׁוֹנוֹת לְכָל סְעִיף . א בא ב 0 3 1 0 0 2 128 188 132 142 9 2 1 4 9 1 3 0 1 8 9 הַגָדוֹל בְּיוֹתֵר הַקָטָן בְּיוֹתֵר הַגָדוֹל בְּיוֹתֵר הַקָטָן בְּיוֹתֵרהַגָדוֹל בְּיוֹתֵר הַקָטָן בְּיוֹתֵר הַגָדוֹל בְּיוֹתֵר הַקָטָן בְּיוֹתֵר מִסְפָּרִים זוּגִיִים הַגְדוֹלִים מִסְפָּרִים אִי-זוּגִיִים הַגְדוֹלִים מִ- 118 וּקְטַנִים מִ- 131 : מִ- 153 וּקְטַנִים מִ- 169 : בפעילות 10 התלמידים יכולים להיעזר במשטחים, במיקומם לסירוגין של מספרים זוגיים ואי-זוגיים על ישר המספרים או בספרת היחידות . לְפִי הַדְגָם . ✗ צַיְרוּ ✗ ✗ ✗ ✗ ✗ ✗ ✗ ✗ עֲבוֹדָה בַּמַחְבֶּרֶת שָׁלוֹם הַבַּלָשׁ א . הַמִסְפָּרִים עַד 200 6868
|

|