עמוד:109

נְקֻדַת מַבָּט 54321 א ב ג ד ה צִבְעוּ אֶת הַתָאִים : 1 - ד 2 - ב 4 - ב 2 - א 4 - א 4 - ה 3 - ה 2 - ה 5 - ד הַאִם קִבַּלְתֶם חַיְכָן ? כִּתְבוּ < אוֹ > . 13 . כִּתְבוּ אֶת הַמִסְפָּר הַמַתְאִים לַתֵאוּר שֶׁל כָּל יֶלֶד . 12 . 650 605 ג 540 450 א 729 792 ד 321 299 ב סִפְרַת הַיְחִידוֹת הִיא 2 , סִפְרַת הָ עֲשָׂרוֹת הִיא 4 , סִפְרַת הַ מֵאוֹת הִיא 6 . סִפְרַת הַ מֵאוֹת הִיא 4 , סִפְרַת הָ עֲשָׂרוֹת הִיא 8 , סִפְרַת הַ יְחִידוֹת הִיא 5 . סִפְרַת הָ עֲשָׂרוֹת הִיא 0 , סִפְרַת הַ מֵאוֹת הִיא 5 , סִפְרַת הַ יְחִידוֹת הִיא 7 . ד . הַמִסְפָּרִים עַד 1,000 – חֵלֶק א 109109 חשוב לוודא שהתלמידים מבינים את המושג "ספרת המאות" . בְּדִיקָה : בְּדִיקָה :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר