עמוד:106

מבקשים מהתלמידים להוציא את השטרות והמטבעות . • הניחו על השולחן 6 שטרות של 100 . כמה כסף יש על השולחן ? • כמה מטבעות של 10 יש ב- 100 שקלים, ב- 200 שקלים ? • כמה שטרות של 20 שווים בדיוק 100 שקלים ? 200 שקלים ? • כמה שטרות של 50 שווים בדיוק 100 שקלים ? 200 שקלים ? 700 שקלים ? • הציעו דרכים שונות לשלם 300 שקלים . דִיוּן : דִיוּן עִם הַמוֹרה הַשְׁלִימוּ אֶת הַסְדָרוֹת בִּקְפִיצוֹת שֶׁל 10 . 8 . ב ג צַיְרוּ לְפִי הַדְגָם . שָׁלוֹם הַבַּלָשׁ א , , 270, 260, , , , , , 520, 530, , , , , , 690, 680, ד . הַמִסְפָּרִים עַד 1,000 – חֵלֶק א 106106

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר