עמוד:97

א . שַׁעֲרוּ בְּאֵילוּ תַרְגִילִים הַהֶפְרֵשׁ קָטָן מֵ- 20 וְהַקִיפוּ אוֹתָם . 15 . » אָבִי נִסָה לִפְתֹר תַרְגִילִים בִּמְאֻנָךְ . 16 . בִּדְקוּ אִם הוּא צָדַק אוֹ טָעָה וְהַקִיפוּּ אוֹ . » פִּתְרוּ בַּמַחְבֶּרֶת אֶת הַתַרְגִילִים שֶׁאָבִי טָעָה בָּהֶם . » כִּתְבוּ שְׁנֵי תַרְגִילֵי חִבּוּר עִם הֲמָרָה וּשְׁנֵי תַרְגִילֵי חִסוּר עִם הֲמָרָה וּפִתְרוּ אוֹתָם . ב . פִּתְרוּ אֶת הַתַרְגִילִים וּבִדְקוּ אִם צְדַקְתֶם . 16 - 63 = = 18 - 54 = 36 - 42 68 - 78 = = 15 - 31 = 49 - 62 13 - 54 = עֲבוֹדָה בַּמַחְבֶּרֶת א עֲשָׂרוֹתיְחִידוֹת 54 - 61 ד עֲשָׂרוֹתיְחִידוֹת 47 - 62 ג עֲשָׂרוֹתיְחִידוֹת 05 - 62 ב עֲשָׂרוֹתיְחִידוֹת 78 - 93 / / / / באילו סעיפים טעה אבי ? הסבירו את הטעויות שלו . דִיוּן : דִיוּן בפעילות 15 בסעיף ב כדאי לשאול את התלמידים באיזו דרך הם פתרו את התרגילים . חשוב שהתלמידים יזהו תרגילים שהם יכולים לפתור בעל פה או בדרכים אחרות ולא יפנו ג . חִסוּר בִּמְאֻנָךְ 9797 באופן אוטומטי לפתרון במאונך .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר