|
עמוד:47
מְנַחֵם רוֹצֶה לְסַדֵר בַּקְבּוּקֵי חָלָב שָׁוֶה בְּשָׁוֶה בְּאַרְגָזִים . הַשְׁלִימוּ . 13 . א ג ב ד תַרְגִיל תַרְגִיל תַרְגִיל תַרְגִיל אַרְגָזִים 4 בַּקְבּוּקִים בְּכָל אַרְגָז בַּקְבּוּקִים בְּסַךְ הַכֹּל 16 אַרְגָזִים בַּקְבּוּקִים בְּכָל אַרְגָז 3 בַּקְבּוּקִים בְּסַךְ הַכֹּל 9 אַרְגָזִים בַּקְבּוּקִים בְּכָל אַרְגָז 5 בַּקְבּוּקִים בְּסַךְ הַכֹּל 25 אַרְגָזִים 2 בַּקְבּוּקִים בְּכָל אַרְגָז בַּקְבּוּקִים בְּסַךְ הַכֹּל 4 דִיוּן : מה משותף לכל התבניות ? הציעו עוד אפשרויות דומות . דִיוּן תלמידים הזקוקים לכך יכולים להיעזר בחלוקה פיזית של פריטים . אֵיזֶה תַרְגִיל הֲכִי מַתְאִים לַקְבוּצָה ? הַקִיפוּ . 14 . = 5 : 25 = 3 : 9 = 2 : 4 מָה בַּקְבוּצָה ? = 6 : 4 2 = 3 : 18 = 4 : 0 2 = 4 : 16 ג . פְּתִירַת תַרְגִילֵי חִלוּק 4747
|