עמוד:46

פִּתְרוּ אֶת הַבְּעָיוֹת . אֶפְשָׁר לְהֵעָזֵר בְּתַבְנִית הַכֶּפֶל וְהַחִלוּק הַמְחִיקָה 12 . לִבְעָיוֹת מִלוּלִיוֹת מֵהַחוֹבֶרֶת הַמְלַוָה . א ב ג מָרְדְכַי מְחַלֵק 35 עֲלֵי חַסָה שָׁוֶה בְּשָׁוֶה בֵּין 5 עִזִים . כַּמָה עָלִים תְקַבֵּל כָּל עֵז ? תַרְגִיל : תְשׁוּבָה : בְּפִנַת הַחַי יֵשׁ 20 יוֹנִים . בְּכָל שׁוֹבָךְ גָרִים זוּג יוֹנִים . כַּמָה שׁוֹבָכִים יֵשׁ בְּפִנַת הַחַי ? תַרְגִיל : תְשׁוּבָה : 15 צִפּוֹרִים עוֹמְדוֹת עַל 3 עַנְפֵי עֵץ, עַל כָּל עָנָף אוֹתוֹ מִסְפָּר שֶׁל צִפּוֹרִים . כַּמָה צִפּוֹרִים עוֹמְדוֹת עַל כָּל עָנָף ? תַרְגִיל : תְשׁוּבָה : מָה הַחַיָה הַבָּאָה בַּסִדְרָה ? הַקִיפוּ . תלמידים הזקוקים לכך יכולים להיעזר בחלוקה פיזית של פריטים . שָׁלוֹם הַבַּלָשׁ ? גבא ג . פְּתִירַת תַרְגִילֵי חִלוּק 4646

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר