עמוד:81

ב . חִבּוּר בִּמְאֻנָךְ 8181 כִּתְבוּ בִּמְאֻנָךְ עוֹד אַרְבָּעָה תַרְגִילֵי חִבּוּר מֵהַמִסְפָּרִים הָאֵלֶה וּפִתְרוּ . 9 . פִּתְרוּ בַּדֶרֶךְ הַנוֹחָה לָכֶם . 10 . בַּבֹּקֶר הִגִיעוּ לַקַלְפִּי 17 תַלְמִידוֹת . מִסְפַּר הַתַלְמִידוֹת 11 . שֶׁהִגִיעוּ בַּצָהֳרַיִם גָדוֹל בַּ- 57 מִמִסְפַּר הַתַלְמִידוֹת שֶׁהִגִיעוּ בַּבֹּקֶר . כַּמָה תַלְמִידוֹת הִגִיעוּ לַקַלְפִּי בַּצָהֳרַיִם ? תְשׁוּבָה : הצעה להרחבה לפעילות 9 : מבקשים מהתלמידים לכתוב במחברת את התרגיל שהתוצאה שלו היא הגדולה ביותר ואת התרגיל שהתוצאה שלו היא הקטנה ביותר . הצעות נוספות מצויות במדריך למורה . בפעילות 10 תלמידים הבוחרים לפתור במאונך יכולים להיעזר במחברת . 20 + 65 = ג 87 + 6 = א 58 + 27 = ד 15 + 79 = ב תַרְגִיל : אֲנִי מַקְפִּידָה לִכְתֹב יְחִידוֹת מִתַחַת לַיְחִידוֹת וַעֲשָׂרוֹת מִתַחַת לַעֲשָׂרוֹת . 5247 2835

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר