|
|
עמוד:6
לו"ז : נובמבר – ינואר הנושא : משחק בהיבטים שונים : המצאת משחקים, משחקי מילים, גלגולו של משחק לשון 1 הוראה מפורשת של נושא הפעלים 2 מילוי הוראות 3 פיתוח מודעות מורפולוגית : הכרת תבניות פעלים, סיומות פעלים בזכר ונקבה, יחיד ורבים, שימוש בצורת הבינוני להצגת הוראות מיומנויות אוריינות לשונית : איתור מידע, פרשנות והיסק, שימוש בשיח בהתאם למוסכמות ותוך הקשבה לזולת, התחקות אחר רצף הסיפור, פעולה לפי הוראות פשוטות בכתב, פירוש והשוואה של מקורות טקסטואליים שונים מודעות עצמית : מסוגלות עצמית ( הכנת ארטיק, ג'גלינג ) אוריינות גלובלית : אחריות גלובלית, פיתוח תחושת אחריות סביבתית חשיבה מסדר גבוה : אלימינציה, הסקת מסקנות, חשיבה רפלקטיבית, השוואה בין פתרונות אפשריים לשאלה תאורטית / מעשית, קבלת החלטות ( ניתוח בעיה ממספר נקודות מבט ) 2 22 הנושא : "משחק" 6 מדריך למורה – מבוא
|

|