עמוד:86

בְּכָל יוֹם הַשָׁבוּעַ הִגִיעוּ הַיְלָדוֹת לִשְׁעַת סִפּוּר 23 . בַּסִפְרִיָה וְנִכְנְסוּ אֵלֶיהָ מִשְׁתֵי כְּנִיסוֹת שׁוֹנוֹת . הֵן יָשְׁבוּ עַל הַשָׁטִיחַ וּמִלְאוּ שׁוּרוֹת שֶׁל 10 . א בְּכַמָה שׁוּרוֹת מְלֵאוֹת יָשְׁבוּ הַיְלָדוֹת ? כַּמָה יְלָדוֹת יָשְׁבוּ בַּשׁוּרָה לֹא מְלֵאָה ? כַּמָה יְלָדוֹת הִגִיעוּ לִשְׁעַת סִפּוּר בְּסַךְ הַכֹּל ? תַרְגִיל : 24 35 יְלָדוֹת יְלָדוֹת ב בְּכַמָה שׁוּרוֹת מְלֵאוֹת יָשְׁבוּ הַיְלָדוֹת ? כַּמָה יְלָדוֹת יָשְׁבוּ בַּשׁוּרָה לֹא מְלֵאָה ? כַּמָה יְלָדוֹת הִגִיעוּ לִשְׁעַת סִפּוּר בְּסַךְ הַכֹּל ? תַרְגִיל : 29 43 יְלָדוֹת יְלָדוֹת ג בְּכַמָה שׁוּרוֹת מְלֵאוֹת יָשְׁבוּ הַיְלָדוֹת ? כַּמָה יְלָדוֹת יָשְׁבוּ בַּשׁוּרָה לֹא מְלֵאָה ? כַּמָה יְלָדוֹת הִגִיעוּ לִשְׁעַת סִפּוּר בְּסַךְ הַכֹּל ? תַרְגִיל : 27 17 יְלָדוֹת יְלָדוֹת הָיֹה הָיָה פַּעַם תֻכִּי יָרֹק בִּשְׁכוּנָה קְטַנָה . . . יוֹם רִאשׁוֹן יוֹם שֵׁנִי יוֹם שְׁלִישִׁי תלמידים הזקוקים לכך יכולים להיעזר במשטחים ובטבלת המבנה העשרוני המחיקה או א . חִבּוּר עִם הֲמָרָה 8686 בישר מספרים המחיק .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר